فرایند تکراری نقطه ثابت برای نگاشتهای غیر منبسط نقطه مجانبی درفضای باناخ

پایان نامه
چکیده

در فصل اول این پایان نامه ما دو فرایند مان و ایشی کاوا را که نقطه ثابت را بدست می آورند معرفی می کنیم.در فصل دوم به معرفی نگاشتهای غیر منبسط مجانبی میپردازیم وهمگرایی دو فرایند مان وایشی کاوا را برای اینگونه نگاشتها تحت فرضیات خاص بررسی می کنیم. در فصل سوم نگاشتهای غیر منبسط نقطه مجانبی را معرفی میکنیم و همگرایی فرایندهای مان و ایشی کاوا را برای اینگونه از نگاشتها تحت فرضیات خاص هرگاه فضای باناخ دارای ویژگی اوپیال یا نرم مشتق پذیر فرشه باشد بررسی می کنیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

تکرارهای نقطه ثابت برای نگاشتهای غیر انبساطی و غیر انبساطی مجانبی در فضاهای باناخ

برخی روشهای تکراری اعم از تکرار ترکیبی و کلی را برای نگاشتهای غیر انبساطی روی فضای باناخ تعریف می کنیم و بادر نظر گرفتن شرایطی روی فضاهای باناخ قضایای همگرایی قوی را مورد بررسی قرار می دهیم.

15 صفحه اول

قضایای نقطه ثابت برای نگاشتهای مرکز دار

در این مقاله به اثبات قضایای نقطه ثابت برای دسته جدیدی از نگاشتهای غیر خطی موسوم به نگاشتهای مرکزدار پرداخته ایم.

15 صفحه اول

روش های تکراری برای مسائل نقطه ثابت

در این پایان نامه چند روش تکراری در قالب فضاهای هیلبرت وباناخ را ارائه می دهیم. پیرامون چگونگی یافتن یک جواب مشترک برای نامساوی های تغییراتی روی مجموعه نقاط ثابت نگاشت های غیرانبساطی و مسائل تعادلی بحث خواهیم کرد. بعلاوه چند قضیه همگرایی قوی برای هریک از این روش ها ارائه می دهیم. نتایجی که ارائه داده ایم روش های موجود را در قالبی کلیتر گسترش داده اند.

15 صفحه اول

خواص نقطه ثابت نگاشتهای غیر انبساطی در فضای تابعی مدولار

هدف این پایان نامه، بحث در باره وجود نقطه ثابت، برای نگاشتهای غیرانبساطی نقطه ای مجانبی تعریف شده روی بعضی زیرمجموعه فضاهای تابعی مدولار است. کرک و خیو درباره وجود نقاط ثابت نگاشتهای غیر انبساطی نقطه ای ای مجانبی در فضاهای باناخ مطالعه کردند. در این پایان نامه، در مورد این نوع نگاشتها در فضاهای تابعی مدولار، تحقیق شده است.

قضایای نقطه ثابت، برای نگاشتهای انقباضی تعمیم یافته

در این پایان نامه نخست قضیه نقطه ثابت نادلر را به چندین صورت گسترش می دهیم. سپس مفهوم ?- فاصله را بیان کرده و به معرفی خاصیت های آن می پردازیم و گسترشی از قضیه نادلر را که وابسته به مفهوم ?- فاصله است را بیان می کنیم. در آخر، مفهومی به نام q- تابع، روی یک فضای شبه متریک را معرفی کرده و بعد از چند مثال در رابطه با این مفهوم، قضیه نادلر را در فضاهای شبه متریک همراه با یک q- تابع، گسترش می دهیم.

15 صفحه اول

وجود نقطه ثابت برای نگاشتهای ناگسترده در فضاهای نرمدار فازی

در این رساله ضمن آشنایی با مفهوم نرم فازی تعاریف مهمی چون دنباله های همگرای فازی قوی، همگرای ضعیف فازی برشی و مجموعه های فشرده فازی برشی را در یک فضای نرمدار فازی ارایه میدهیم. همچنین مفاهیم ساختار نرمال فازی، ساختار نرمال asymptotic فازی، نگاشت های با گسترده فازی و فضای به طور یکنواخت محدب فازی را بیان می کنیم . سپس چندین قضیه مهم نقطه ثابت را برای نگاشت های ناگسترده فازی اثبات می نماییم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه بوعلی سینا - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023